1-700-702-224

שירותי ניקיון למשרד שלך – מה חשוב לדעת?

חשיבותם של משרדים נקיים ידועה לכל, אך כיצד תדעו מהי השעה האידיאלית לניקיון המשרד, האם בשעות הבוקר המוקדמות, במהלך יום העבודה או אולי בשעות הלילה? בכדי לענות על השאלה של שירותי ניקיון למשרד שלך קראו את הכתבה הבאה.

סביבת עבודה נקייה מוכחת כיעילה יותר. רובנו מבלים את מרבית היום במקומות העבודה לכן לרמת ניקיון המשרד חשיבות גבוהה. משרד נקי והיגייני הוא משרד שנעים לעבוד בו, שמייצר רושם חיובי, מוביל למורל גבוה ושומר על בריאות העובדים. אז נכון, חשוב שסביבת העבודה והמשרד יהיו נקיים אבל עדיין יש להגיע להחלטה באיזו שעה ביום לתאם את הניקיון עצמו עם חברת אחזקה של מבנים המספקת שירותי ניקיון למשרד.

ארבעת הדברים שעליכם לקחת בחשבון לפני תיאום שעת ההגעה של חברות ניקיון לבניין משרדים הם ביטחון העסק, הפרעה לפעילות המשרד, בטיחות העובדים וכמובן הבדל העלויות במשמרות השונות.

ניקיון בשעות הבוקר המוקדמות

אפשרות ראשונה היא להזמין את שירותי הניקיון למשרד בשעות הבוקר המוקדמות, לפני שהעובדים מגיעים למשרד.
היתרון הגדול של ניקיון בשעה זו היא טריות הניקיון. העובדים נכנסים למשרד מיד בתום הניקיון, מה שמבטיח להם סביבת עבודה נעימה וסטרילית בכל בוקר ולעובדי הניקיון מוענקת היכולת לבצע את עבודתם ללא הפרעה ובצורה יסודית.
חסרונו העיקרי של שירותי ניקיון למשרד בשעות אלו הוא שהיא מחייבת הענקת קודי גישה ומפתחות כניסה לעובדי הניקיון. בעלי משרדים רבים חוששים מביטחון העסק והענקת גישה רבה כל כך לאדם "זר" ללא יכולת לפקח עליו.

שירותי ניקיון בשעות הפעילות

ניקיון בשעות העבודה מתאים בעיקר לעסקים בהם שטח העבודה גדול ודורש ניקיון ממושך או לעסקים בהם תחלופת האנשים גבוהה המובילה ללכלוך רב.
ניקיון יסודי עשוי לכלול הרמה והזזה של רהיטים ופריטים נוספים כך שניקיון בשעות אלו עשוי ליצור הפרעה לעובדים, ללקוחות המשרד, להתנהלות העבודה השוטפת ובהתאמה גם לעובדי הניקיון, שכן הם נדרשים לעשות כל שביכולתם "להיות שקופים" ולא להפריע לצוות המשרד.

חיסרון נוסף של ניקיון משרדכם בשעות היום, כאשר פעילות המשרד בשיאה, הוא שהניקיון עלול להוות סכנה לבטיחות העובדים, לכן באם בחרתם לתאם עם חברת שירותי ניקיון למשרד לשעה זו יש לשים דגש כי עובדי הניקיון יצטיידו בשלטי אזהרה כך, יוכלו להתריע מפני רצפה רטובה ולמנוע החלקות ופגיעות.

ניקיון בשעות הערב המאוחרות

רבים מעדיפים שניקיון משרדם יבוצע בשעות הערב המאוחרות, לאחר שצוות המשרד סיים את יום עבודתו ולא נמצא במקום, בשעה זו הניקיון יכול להתבצע ללא הפרעה לצוות העובדים או למנקים מה שהופך אותו ליעיל ומהיר יותר.
אך לצד יתרונותיה, שירותי ניקיון למשרד לאחר שעות הפעילות מצריכה מבעלי המשרד להעניק לעובדי הניקיון מפתחות של בית העסק, עובדה שמעלה חששות ברבים מהם הדואגים מהמידע הרגיש ומהמסמכים החסויים שעובד הניקיון יהיה חשוף אליהם. ללא אדם מטעם החברה שנוכח במקום לפקח על פעולותיו.

אם אתם מעדיפים ניקיון בשעות הלילה עליכם להקפיד על הכללים הבאים בכדי למנוע פגיעה בביטחון העסק: העסיקו חברות ניקיון משרדים בעלות רישיון והמלצות, כמו כן, בחנו את קורות החיים של עובדי הניקיון שהוקצו לכם ולמקפידים ביותר ניתן אף לדרוש אישור אודות היעדר רישום פלילי.

שימרו חפצים ומסמכים יקרי ערך ומסווגים במקומות סגורים, נעלו את המחשבים שברשותכם בקוד אישי והתקינו מצלמות אבטחה אשר יקנו תחושה של ביטחון ובהירות. לבסוף רצוי לוודא כי ביטוח העסק של המשרד מקיף ומגן על העסק במקרה הצורך.

 

הבדל בעלויות שירותי ניקיון למשרד

לכל אופציה היתרונות והחסרונות שלה. בעת בחירת שעת הניקיון, יש לבחון את ההבדל בעלויות שמגלמת כל משמרת. שכן ניקיון בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הפעילות לא אמורות לייקר את עלות השירות. בעוד שלצד יתרונותיה הרבים, שירותי ניקיון משרדים בשעות הערב המאוחרות גוררת אחריו תוספת תשלום של כ-10% עבור כל שעת עבודה. במידת הצורך במידה ויש לכם משרדים מלאים בציוד שאתם רוצים לפנות, תוכלו לפנות לחברות אחזקת משרדים שונות אשר מציעות שירותי פינוי תכולת דירה כמו חברת אחזקת מבנים של אביב ניהול נכסים.

אז איך בוחרים שירותי ניקיון?

אין תשובה אחת ברורה ומוגדרת העונה על שאלה זו לכל המשרדים ולכל הלקוחות שכן, לניקיון בשעות הבוקר המוקדמות, בשעות הפעילות או בשעות הלילה מאפיינים שונים לגמרי. כל בית עסק צריך לקחת בחשבון את ההבדל בעלויות, את האפשרות להפרעה לעובדים, את ביטחון העובדים, לשקול האם ברצונו להעניק לצוות הניקיון גישה, קודי כניסה וכו', וכך להגיע למסקנה המתאימה לו ולצרכיו.

קראו עוד:

חברה לניהול נכסים

בדיקת חשבון מים גבוה

שכר דירה
תוכן עניינים

נגישות